dinsdag 10 augustus 2010

zo Anders, zo.... leuk anders

Schoonheid zit hem in de kleine dingen, zeggen ze wel eens. Je koopt elkaar niet met handen vol geld, maar met handen vol creatieve sterke persoonlijheid;
ja,dat vind ik ervan. Een maandje geleden ontmoette ik iemand die zoveel impulsen en allerhande prikkels op me af liet komen dat ik er zelf iets of wat
door overdonderd werd. Uiteraard deed ze het onbewust, ze kon er niks aan doen, maar het mocht, het voelde fijn aan, dus waarom niet. Haar uitstraling,
ik zie het misschien niet, maar uitstraling kan je volgens mij nog tien keer sterker voelen. Mensen zouden dat meer moeten proberen, om iets of iemand
te voelen (eerder figuurlijk dan, tenzij het letterlijk ook mag).
 
Soit, of je het nu "verliefd zijn" noemt, of iets anders, ieder mag er het zijne van denken. Het gaat me er om dat het zo "anders" is dan andere keren
dat ik bepaalde mensen ontmoet heb in het verleden die me op één of andere manier geraakt hebben. Haar inslag slaat geen kraters, gelukkig maar, want achteraf
blijft daar toch alleen maar rook en vernietigende kolkende lava uitborrelen. Nee, 't is eerder iets dat me langzaamaan volledig inneemt, iets krachtigs,
iets onweerstaanbaars. Even was er twijfel, maar dag na dag voel ik met meer overtuiging dat het goed is, dus... waarom niet? ;)
 

Geen opmerkingen: